Dor de tine

Mi-e dor sa mai fiu vinovata
De bucuria unui rasarit
Mi-e dor sa privesc soarele
Cum leneveste-n asfintit

Ce dor imi este sa te aud
Soptind usor si povestind
Pana ce somnul mi se agata de gene
Visand, zambind, iubind

De te-as putea cere cuiva
Ar fi un vis indeplinit
Margaritare simt in ochi
Dorind sa stii cat te-am iubit

Mi-ai iubit iubirea pura
Si-ai lasat numai arsura
M-ai iubit si te-am iubit
Si-acum simt doar sarat in gura

Si de ai stii cat imi lipsesti
Si ca am lacrimi pe obraz
Mi le-ai sorbi si le-ai zvanta
Si mi-ai darui un cer turcoaz

Doar tu puneai culoare-n viata mea
Etern mister, niciodata descifrat
Imi erai foame, mi-erai sete,
Necunoscut dar adorat

Lumina-mi aduceai, iubire si dorinta
De-a fi a ta dar nu erai al nimanui
Te respiram si aripi imi cresteau
Acum nu-mi vii si doar pe mine ma invinui

Lasă un comentariu